dilluns, 23 de novembre del 2009

DOS DIES DE VOLTES PER MALLORCA

Fa uns mesos sortia la idea de visitar els punts en què hi ha fars situats a tot Mallorca, i després de preparar la volta, el nostre company Jaume començava l'excursió amb 14 motos i uns 25 moters, que per motius diversos alguns ens anàvem integrant o sortint de les rutes marcades, dia 22 de novembre a les 9.30. i aquestes són dues de les moltes imatges que varem prendre aquests dos dies de la excursió motera als fars de Mallorca.

El dissabte sobre les 9.30 partíem cap a Palma per retrobar-nos amb els companys de la zona palmesana, encara que un petit imprevist de'n Jaume ens modificar els plans del Sherpa (guia de l'excursió), passant el relleu a Joan Nina, i prosseguint l'excursió Lloret , Palma, Palmanova, Peguera, Andratx i Port, Estellencs, Banyalbufar, Valldemossa, Deià, Sóller, Gorg Blau, Lluc (que es tornava a incorporar el nostre company Jaume) on vam menjar una mica tard, Pollença, Escolomer (Puerto Pollença), Aucanada , on es separaven els grups d'una nit uns tornaven a Lloret i altres seguien fins a Colònia de Sant Pere, El diumenge trobada de les motos a Artà, i comença de nou la tornada del Fars de Mallorca, Cap de Pere, Cala Rajada, Son Servera, Porto Cristo, Porto Colom, on patim l'únic contratemps al punxar la roda d'una de les motos, amb l'experiència d'uns utilitats d'un altre i moltes rialles varem arreglar la moto i prosseguia el viatge cap a Cab Blanc, el nostre últim far per poder menjar a Algaida amb alguns motoristes que per alguns motius no havien pogut gaudir de la tornada. Després el comiat dels components de l'associació motera de Lloret. També dir que Sofia la (vicepresidenta) aprofitava per donar els nous guarda pits a cada un dels motoristes, i mitjançar unes paraules al grup, aquesta a estat la tornada de fars de 541 KM en dos dies, a estat una volta fantàstica i el nostre Sherpa Jaume ja comença a preparar la pròxima volta ¿on serà? Tots els que heu estat ja sabeu que enviarem les fotos a Tolo F., perquè les pengi i si algú la vol directa que me la demani una salutació Biel.
Text i fotos: Biel (Coherge)